Om klubben

Bordtennisklubben Tateni er stiftet den 18. april 1958 og navnet kommer af en sammentrækning af det engelske ord for vores sport ”table tennis”.

Bordtennisklubben har haft lokaler forskellige steder i Aalborg by, men har igennem længere tid været tilknyttet bydelen Vejgård. Således har klubben sine spillelokaler i boldsalen på Filstedvejens Skole, hvor faciliteterne er centralt placeret i Vejgård.

BTK Tateni er en aktiv bordtennisklub som står stærkt i det nordjyske, især på ungdomssiden. Vi har således hvert år hold tilmeldt både i DGI- og i JBTU-turneringer, endvidere deltager vi i mange stævner, lejre og andre bordtennisaktiviteter landet over. BTK Tateni fremstår som en af de førende klubber i det nordjyske og satser såvel på eliten som på bredden.

Alle spillere uanset forudsætninger er velkommen i klubben hvis højeste formål er at udvikle en god sportsånd og et godt kammeratskab.