Stævnetilmelding

Stævnetilmelding

For at kunne deltage i de forskellige stævner, som klubberne rundt omkring i landet udbyder, så er det nødvendigt at have løst licens. Ligeledes er det en nødvendighed at have licens, hvis du skal spille holdkampe. Licensen købes hos DBTU enten af spilleren selv eller klubben køber den. Hvis en helt ny spiller skal have licens, er det klubben, som første gang skal oprette spilleren på BordtennisPortalen. Kontakt da Steen Larsen eller Lars Thomsen.
Licenssatserne er i denne sæson:

Under 1100 i rating point kr.100,00.
Mellem 1100 og 1599 i rating point kr. 250,00.
Ungdom over 1600 rating point kr. 250,00.
Senior over 1600 rating point kr. 450,00.

Licensen vil herefter bliver opkrævet ifm. kontingentet.

Spillerne skal selv tilmelde sig til de stævner, de vil deltage i via Bordtennisportalen. Det er et krav, at spillerne har betalt deltagergebyret incl. et mikrogebyr på 10 kr. pr. række, i forbindelse med tilmeldingen, da tilmeldingen først er gældende, når der er betalt.

Vi skal opfordre ALLE spillere og forældre til at oprette sig som bruger i Bordtennisportalen, fordi det bliver en meget vigtig del af alle bordtennisspilleres hverdag i løbet af kort tid. Man vil kunne bruge portalen til at følge med i stævneresultater, ratingtal, stillinger i turneringer, tilmeldinger til stævner, køb af spillerlicenser og meget andet.

Tilmeld dig www.bordtennisportalen.dk sådan: I højre side indtaster du dit navn og din email adresse og klikker på knappen tilmeld. Så får du et aktiveringslink i din e-mailindbakke, som du klikker på. Så er du tilmeldt Bordtennisportalen.
Så går du ind i Bordtennisportalen igen. Denne gang indtaster du din emailadresse og din adgangskode (som du selv finder på). Klik på knappen Log ind og du er inde i portalen.

Der findes en turneringsdel og en klubdel, hvilket fremgår af menuen i venstre side.

Tilmeld dig din klub på portalen.
Klik på menupunktet Søg klub Skriv Tateni og klik på ikonet Bliv medlem.
Klik på knappen Ansøg om medlemsskab. (Dette for at vi ikke får en masse Spam ind i systemet)
Klubbens administration får en mail og godkender din ansøgning som medlem.

De spillere og forældre, der ønsker hjælp til stævnetilmeldinger, kan kontakte Lars eller Carsten. Vi hjælper gerne med tilmeldingen.

Skulle man af en eller anden grund være for sent ude med sin tilmelding, og får tilmeldt sig via mail til den arrangerende klub eller på en drive-in plads, så er det yderst vigtigt, at du giver klubben besked herom. Ellers kommer klubbens kasserer til at bruge alt for meget tid på at opklare, hvem der nu har deltaget i de forskellige stævner.